25 Ocak 2009 Pazar

AYDINCIK RESİMLERİ

Canım memleketim. Çocukluğumdan beri doya doya yaşayamadığım memleketim. Her zaman burnumda tüttü durdu. Sınavların biteceği zamanı, memleketime gitmek için terminale gideceğim zamanı hep iple çektim. Terminale birini karşılamak için yada başka bir iş için gittiğimde bile otobüslere bakıp bakıp iç geçirirdim. Binsem gitsem yarın geri dönsem diye düşünür sonra da cesaret edemezdim.

Otuzuma geldim memleketimi düşündüğümde hala burnum sızlıyor. Ama bir şey de var ki memleket sevdiğin insanlar var ise güzel oluyor. Muhabbet varsa, orada sevdiğin insanlar varsa o zaman güzel oluyor.

Çok sevdiğim memleketim Mersinin AYDINCIK ilçesi.
GÜLNAR ilçesinin ŞEYHÖMER köyü de yazları yaylaya çıktığımız köy.
Her ikisini de çok özledim..

Şimdi çektiğim birkaç Aydıncık resmini sizinle paylaşmak istiyorum.





Büyükalandaki büyük plajdan bir görünüm..


Aydıncık’ın vazgeçilmezi incekum plajı..



İncekum yolu üzerindeki bir başka plaj..




Adamız..

Büyükalandan görüntüler..













3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kirikkale resimleri de blogunuzda gormek isteriz :)

    YanıtlaSil
  3. Kirikkalenin resimlerini çek onlari da koyalim..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin tesekkur ederim, yine beklerim...