1 Nisan 2009 Çarşamba

SEÇİM SANDIĞI


Pazar günü sandık başkanıydım. İstemedim ama devlet baba cebren ve hile ile sandıkta görevlendirdi. Daha öncede sandık başkanlığı yapmıştım. Özellikle bu yerel seçimlerin ne menem bir olay olduğunu bildiğimden aman beni yazmayın demiştim ama nafile.

Herneyse sonuçta pazar günü saat 7'de elimizde eşek ölüsü gibi torbalarla gittik sandığa. Allahtan sandıkta görevli diğer arkadaşlar sorumluluk sahibi insanlardı. Hiç bir aksama olmadan işlerimizi hallettik ve akşam saat 10'da torbamızı teslim ettik.

13-14 saatlik deneyimin sonucunda ıkardığım netice şudur: "EĞİTİM ŞART"

Tekrar tekrar söylüyorum "teyzeciğim, ablacığım yalama yapıştırma, kurumasını bekleme, mühür karşı tarafa geçse de birşey olmaz". Yok anlayan yok. Sırada bekliyor onca insan. Seri olması için neredeyse yalvarıyorsunuz ama nafile. Utanmasalar saç kurutma makinası getirip mührü kurutacaklar.

Sırada beklememek için yaşlılığını tüm hastalıklarını bir bir sayanlarımı ararsın, ismimi hiçbir listede bulamadım burada kullanmak istiyorum diyenimi..

45-50 yaşlarında bir teyzemin sırası geldi oy kullanacak. Suratı beş karış belliki beklemekten sıkılmış ama bu kadar olmaz. Kadının kaşları zaten doğuştan çatık. Bu ne surat diye içimden geçirmedim desem yalan olur. Oyunu kullandı sonra giderken bize "biraz güleryüzlü olabilirdiniz" dedi. Bir an ne olduğunu anlayamadık birbirimize bakakaldık. Hemen arka sıradakiler çekiştirmeye başladılar kendisinin asık suratlı olduğundan filan. Anlayacağınız dedikodu seçim sandığında bile vardı.




Bir seçim daha geçti. Memlekete hayırlı uğurlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkur ederim, yine beklerim...